torsdag 29 november 2012

Skärpning!!
 Måste ta mig tid för lite träning för jag vet hur skönt det är efteråt...
Jag behöver inte träna för viktens skull men för mitt välmående.
Behöver fylla på energikontot, börjar bli tomt och det känns verkligen.
Trött, trött, seeeg och jag vill inte...

Allt går väldigt sakta och jag skjuter upp saker och ting,
Jag gör det sen men det kommer aldrig något sen så nu är det skärpning som gäller.
Det finns inget sen utan det är bara att ta sig i kragen,
ruska om sig och göra det på en gång,
för  jag vet hur skönt det känns efteråt när det är gjort.

Jag känner mig som en seg kola som har fastnat och
 hur mycket man än drar så kommer den inte loss.
Nu skall det bli ändring på det och jag måste ta mig tid..
Pigg, glad och full med energi då mår jag som bäst.

 skärpning!! 

Här har snön lagt sig på marken som ett täcke och det är så mysigt nu till advent

Ha en mysig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar