måndag 3 december 2012

Vilken helg det har varit och allt känns som det bara har gått på tok...
Hade lite tårtor att göra och skulle fota tårtorna
 men det gick tyvärr inte, bilderna blev suddiga.

Jag var helt slut på energi när jag lämnade över tårtorna.
Det är sådana stunder ens självförtroende får en törn
 och jag ser bara fel på allt jag gör.
Vill bara att det skall bli så bra som möjligt,
kanske jag har för stor krav på mig.

Jag tänkte, varför utsätter jag mig för denna stressiga situation
 men samtidigt tycker jag det är så roligt att få skapa dessa tårtor
 och figurer så jag skulle sakna det också.

 Jag får ta mig en tankeställare och ladda med lite positiv energi
så blir det bra tillslut.

Här kommer några tårtbilder...


Manolis tycker om sportbilar så det fick bli en bil på tårtan







Måns önskade sig en Blixten och bärgan tårta.




Ni får ha en fortsatt go kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar