onsdag 28 november 2012

Ett steg närmare mitt mål och det känns så bra...
Nu faller äntligen alla pysselbitar på sin plats och
 jag skall få användning av mina erfarenheter och
 kurser som jag har gått under livet som jag levt.

Det här har jag velat sedan ungdomen men
 det har alltid dykt upp händelser eller saker
som har lett in mig på andra vägar i livet,

 det har inte varit fel utan jag har fått mer erfarenhet
och perspektiv på livet som jag vet att jag kommer
att ha nytta av under min resa.

Har alltid tyckt om att vara kreativ och använda mina händer för att skapa saker.
Skulle så gärna vilja berätta för er men ni får hålla er ett litet tag till.





Ludwig önskade sig tåget Thomas och då fick det bli en sådan tårta
 och här har bakats fyra anslag till helgens tårtor men nu är det dags att krypa ner i sängen och sova lite, för imorgon är det en nya dag med nya äventyr som väntar.
Natti natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar